the world will change

the world  will change
mykonklusi

Sunday, February 21, 2010

abah kne stroke tiba2,,




time 2 kul 2 ptg,aku ngh keje,tiba2 je mama call,mama kate,


mama-arep.hang blk la rumah skg...
areep-awat mama?
mama-abah kne stroke,skg mama ngn abg otw nk bwk abah g hospital serdang,,,
areep-yeke ma?aduh!!!!!
areep-tp areep kat semenyih nie ma,,,jln besar,nk arep blk jgk ke?
mama-yeke.,,herm,,xpela,,arep blk after abis keje k,,,,klu bleh blk awl ckit,,
areep-ok ma,,klu abah kne tahan,bg taw arep k,,
mama-ok2,,,elok2 tu bwt keje,,
areep-ok,,bye..
mama-bye

start dari tu,hati aku x sng sgt,,risau je,,aku stop bwt keje jap n g duk kat kdi mkn,,,hermm,,aku termenung je dari aritu,,,aku takut,,,tp aku doa kn tuhan semoga abah cpt sembuh,,,aku taw abah bleh elok dari sakit tu,,aku ngn family,usaha tiap2 hari urut abah untuk mengelak dari abah kne stroke,,,n slalu happy kn abah,,lps 5 hari,abah dah ok je ckit,larat berjalan n ape2 la..
tp abah still xbleh bwt keje berat2,,so skg aku ngn family sentiasa tgk abah n jge,,harap2 tuhan dpt sembuh kn abah dan sedar kn diri abah untuk berhenti merokok dan duduk sje,,:<

No comments:

Post a Comment